טרור בירושלים: שני פצועים קל בפיגוע דקירה • המחבל חוסל

בנצי לייזרוביץ | צילום: מד No Comments on טרור בירושלים: שני פצועים קל בפיגוע דקירה • המחבל חוסל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שני בני אדם נפצעו באורח קל בפיגוע דקירה שאירע היום אחר הצהרים ברחוב שבטי ישראל – דרך בר לב בירושלים, סמוך למטה הארצי של המשטרה. המחבל הדוקר נוטרל לאחר שנורה על ידי שוטרים שהיו בקרבת מקום.

ממד"א נמסר בשעה 16:42 נמסר על ניסיון דקירה בשדרות חיים ברלב פינת נעמי קיס בירושלים. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הדסה ה"צ צעירה כבת 20 במצב קל עם פציעה קלה מאוד ברגל וגבר כבן 29 בהתקף חרדה.

דניאל בן דוד מתנדב באיחוד הצלה הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר כי "כשהגעתי לזירה נתקלתי בצעירה שנדקרה והיתה בהכרה מלאה. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בזירה ולגבר נוסף שנפל ונחבל עקב אופי האירוע. כמו כן עקב דיווח על זירה נוספת ערכנו סריקות אך לא אותרו נפגעים נוספים".

מהמשטרה נמסר כי שוטרים המוצבים במשימת אבטחה בשדרות חיים ברלב, הבחינו בצעיר בן מיעוטים. שהעלה את חשדם, השוטרים ניגשו לבדוק את החשוד ששלף סכין, ניסה לדקור את השוטרים ללא הצלחה ונמלט, השוטרים החלו במרדף אחריו כשהסכין בידו. השוטרים ביצעו ירי לעבר פלג גוף תחתון של המחבל, פגעו ברגליו וניטרלו את האיום. אין נפגעים בקרב השוטרים.

אמש נפצע חייל צה"ל באורח קל מירי ברגלו בצומת הכבשים – האר"י שמדרום לחברון בעת שהיה בפעילות ועמד בסמוך לעמדת פילבוקס צבאית, כאשר הירי בוצע מרחוק.

קודם לכן אמש, חיילת כבת 20 נפצעה מירי של צלף ליד מערת המכפלה. מוקדם יותר נפצע אדם קל מאוד בפיגוע דקירה ברחוב משה ברזני בשכונת ארמון הנציב בירושלים.



0 תגובות